lördag 22 januari 2011

Min dag så här långt

Hittade "Dagens" hos Petra, den var skoj så den kopierar jag direkt, men med mina ord förstås... ;)


Hunör: Kanonglad, har fått tbx min iPod som just nu fylls med en massa bra musik
Gjort: Ätit frulle.läst bloggar, pratat i telefonen
Planer: PW,  hämta min julklapp, mata änder, städa och se DIF-BIF på Hovet
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Datorn surr och musik från övervåningen (okänd artist för mig)
Läser: Kinesen
Dricker: Ljummet kaffe ur min jättekopp
Bästa: Min familj och vänner
Sämsta: Cancer
Väder: Sol och några minusgrader
Dagens mening: Alla människor är Djurgårdare, men de är inte medvetna om det ;)



Nu ska jag strax klä på mig min PW-outfit, träffa Cee sen ger vi järnet runt Långsjön...

2 kommentarer:

Petra sa...

Haha! Den där meningen var kass! Du måste ha menat GAIS???

BP sa...

Håller med Petra, ja inte GAIS utan Hammarby då;-)

PS. Kul med att spontant "knycka" idéer från andra, det gör jag också. På så sätt kan man ju sprida "glädje" och undvika bloggtorka;-) DS