tisdag 11 januari 2011

Summan av derbyt blev 4-1

Sh-t, va jag är glad. Mitt älskade Djurgården vann mot AjK med 4-1!!!! Det näst bästa efter segern var att det var inget bråk under matchen (okejrå på isen slogs det friskt emellanåt). Denna vecka så är det ytterligare 2 hemmamatcher, skoj!!!!!


























För att det inte skulle bli några rusningar från AIK-klacken som i förra derbyt, så hade AIK-klacken "vallar" omkring sig.
















Idag skottade de bort alla snö från taket där jag arbetar (sitter på plan 9), så under förmiddagen sprang det en massa snöskottare utanför mitt fönster.


























Jag deltar i en tävling på Petras blogg, hoppas jag vinner för jag behöver fylla på min sminkväska.
Gå och in och läs Petras blogg, en himla skojig blogg som handlar rätt mycket om träning - Me like

3 kommentarer:

Petra sa...

Hej tjejen! Hoppas att du har vaknat på den rätta sidan iocj idag och mår toppen. Jätteskoj att du vill vara med och tävla.
Kram

Pernilla sa...

Är det bara AIK are som är stökiga:)? Nej då, kul att Djurgården vann!

BP sa...

Grattis till segern!!!
Sista bilden är kanoooooon. Hur plåtade du den?
Så du har äntligen hittat till Petra - ni är ju som skapta för varandra tycker jag:-)