måndag 24 oktober 2011

Årets julklapp 2011

Idag är det exakt 2 månader kvar till julafton. Aftonbladet har listat årets julklapp enligt spelbolaget Betson. Stämmer listan? Vad tror du?


Vad blir årets julklapp 2011?

Så säger oddsen:
Kaffemaskin: 3.50
One-piece: 5.00
Smartphone: 7.00
Träningsskor: 8.00
Gruppsköpspresentkort: 9.00
Färgglada klockor: 11.00
Färgglada strumpor: 13.00
Sällskapsspel: 15.00
Stora hörlurar: 15.00
Skönhetsupplevelse: 16.00
Prenumeration: 16.00
Träningskort: 18.00
Tv- och datorspel: 20.00
Segway: 100.00
Odds från Betsson.

7 kommentarer:

BP sa...

En one piece på andra plats: God help us all;-)

Helen.HUSnrNIO sa...

Är jag helt trög eller för jag förstår inte? LIgger kaffemaskinen på första plats eller är det ett träningskort som gör det?

Hmmm?

Ha en trevlgi tisdag.
Helen.HUSnrNIO

Stattinskan sa...

Jag önskar inte nått av det ... Vill gärna fuska och hoppa över julen ;-)

Carina Sjölund sa...

Nja, lite tveksam är jag nog!!!
Men vi får väl se efter jul :)
Kramen♥

Ama de casa sa...

Det enda jag vet är att jag INTE får nån julklapp. Vi har slutat med såna för måååånga år sen. Lite tomt på julafton, men helt klart värt att inte behöva stressa runt och hitta nåt onödigt som ingen ändå vill ha :-)

Mallan sa...

Jag tror träningskort ;-)

Sussi sa...

Där fanns det många bra julklappstips. En one piece har jag redan så det behöver inte sambon köpa ;)