tisdag 18 oktober 2011

Snart är det jul

Vill börja med att tacka för alla tankar, kramar, goda råd. Det värmer. <3<3<3<3

Numera är jag ingen julmänniska, kanske blir  det så när barnen blir stora. Men igår tog jag ett stort steg och köpte en adventskalender av I.  Det är 2 månader och en vecka kvar och jag har redan köpt första julprylen. Undrar hur denna jul kommer bli om jag redan börjat,  kanske som hemma hos Mamsegull. Hon har tomtar precis överallt, det är nästan som en skräckfilm att komma hem till henne i jultider ;)
Nu ska jag slå igen datorlocket, träffa Cee sedan ska vi PWa halva vägen till våra arbeten.


9 kommentarer:

Malla sa...

jamen, det hade ju kunnat ta slut annars ;)

Petra sa...

Jag är väldigt förtjust i advent och alla ljus.

Jess sa...

Jag bara älskar julen!
Stor kram till din syster och till dig!

Carina Sjölund sa...

Jag tycker nyss att julen varit här. Men åren verkar bara gå fortare och fortare....
Jag tycker om när man får ta fram julgranen :)
Kramen♥

♥ Carina ♥ sa...

Jag pyntar betydligt mindre nu än för några år sedan. Sedan har jag mycket pynt som jag aldrig skulle vilja ta fram nu.

Jag blir ledsen när jag läser vad som hänt din syster. Det är fruktansvärt! Jag hoppas det går bra för henne, men hon kanske skulle ha sluppit en massa obehag om detta inte nonchalerats. Jag råder henne att anmäla.
Kram vännen!

BP sa...

Köpte också en julkalender av I... Men det lär nog bli den enda "investeringen". Giller varken jultomtar eller pynt, däremot några coola LED slingor som ska återanvändas i annan formation än ifjol.

maria sa...

Vad tråkigt med din syster...Låter jätte obehagligt att ha så mycket vätska i buken...Hoppas dem hjälper henne nu...

Jag gillar julen :) och nu väntar jag bara på att köpa julmust och glögg :)

Kramar från mig <3

Mallan sa...

Eller så blir det ovanligt lite julprydnader för att du snart tröttnar ;-)

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Jag längtar som en tok till julen :D