lördag 1 oktober 2011

Award

Fick en Award från Lippe. Tusen tack för Awarden. När man får den ska man fylla i följande meningar:
1. När igen ser/hör mig så går jag osminkad med otvättat hår.
2. Jag går aldrig hemifrån utan mina skor. ;)
3. Min blogg heter som den gör för den handlar om mitt liv.
4. Om jag våga skulle jag hoppa Bungy Jump
5. Om 10 år kommer jag att vara den jag är idag fast 10 år äldre på pappret.

Nu när meningarna är ifyllda ska jag skicka den vidare till 5 andra, då väljer jag följande bloggare som i mina ögon är riktiga hjältar.

BM
N00bis
Emma
Jeanette
BP

6 kommentarer:

BP sa...

:-)))))
Tackar för den du:-) Den tål ju t o m att funderas på... men mina två små grå;-)
Grattis till awarden - å Lippe är ju verkligen inte vem som helst:-)))

Jess sa...

Grattis till awarden! Vilka roliga frågor!

♥ Sanna ♥ sa...

Grattis till awarden
Du är så värd den
Kram

Lippe sa...

Kul!!! Där fick man veta lite mera!

Viktkamp sa...

tack så jättemycket fina susanne =) Suger på den någon dag =) kramar

Anonym sa...

Tack! Vad go du är =D