tisdag 18 oktober 2011

Mästerskap i Wordfeud

På mitt arbete startade vi idag mästerskap i Wordfeud. Ca 25% av företaget är inblandade i mästerskapet.
Jag har suttit ikväll och spelat mot min motspelare M. M leder med 170-156, men vi har en massa bokstäver kvar. Såådärjaaaa nu gick jag om, la ett ord som gav 26 poäng. 
Nu ska jag fortsätta ägna kvällen åt WF och sedan ska jag ut på Bloggpromenad.

Så fort var det mästerskapet över, jag förlorade och jag är inge dålig förlorare eller NOT =´(



15 kommentarer:

Petra sa...

Lycka till!

BP sa...

Säger också Lycka till!!!!

PS. Har mina virtuella WF motståndare å det går inte ett dugg bra för mig. Å jag hatar att förlora. Så jag hoppas du vinner.

PS. Om Brunkan är med så satsar jag en slant på honom - 132 Mensa å taktik du vet... DS

Lippe sa...

Lycka till!

BP sa...

Va redan!!!!

Anna sa...

Bra hjärngympa!!
Är dålig förlorare :)

Kram

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Lycka till i mästerskapet ;)

sv. Ja, är hur nöjd som helst!!
kram

Stattinskan sa...

Jag håller min vänstra skomakartumme så att du sopar banan med dina kollegor ;-D

Carina Sjölund sa...

Lycka till :)
Kramen♥

Pernilla sa...

Spelade första gången i söndags och det är ju nästan beroendeframkallande, tyvärr förlorade jag mot Mika...

Camilla sa...

Kan inget annat säga än....bättre lycka nästa gång ;)
Kram!

Josefine - Boss i Familjen Hoppsan sa...

Lycka till.. :)

Mallan sa...

Vilken kul idé!

Sussi sa...

Worldfeud är så himla kul. Jag började spela för några veckor sen och kan liksom inte sluta. Det är som en drog ;)
Synd att du förlorade. Nästa tar du..

Agneta sa...

Hörde jag dålig förlorare? ;)
Jag försöker att inte bli skitsur när jag förlorar. Vilket jag gör 9 gånger av 10 :(

Anonym sa...

Jag spelar aldrig WordFeud, neheeee då, dumdidumdum ;)