lördag 8 oktober 2011

Seg lördag

Igår var jag och mina vänner och såg fotbollsmatchen Finland-Sverige på O´Learys på Centralen. Efter matchen fortsatte vi ut i natten och summan av en sådan fredagskväll blir en seg lördag. Har inte gjort ett dyft idag, inte ens läst morgontidningen och kvällen kommer nog att fortsätta så. Blir nog någon bra film och sedan tidigt i säng.
btw har ni lika kallt som vi har det? +7,5 var det vid lunchtid (brrr). Hemma hos C i Dalarna var det minusgrader i morse (ännu mer brrrr).

4 kommentarer:

Petra sa...

Då var det värt att det blev en seg lördag hoppas jag. Idag tar mitt Frölunda emot Djurgården. Vem vinner?
Kram

Petra sa...

Vi vann ju med 2-0 :-)

BP sa...

Join the gang om man säger så, å då såg jag matchen här hemma och frog inte ut på stan. Måste vara åldern;-)
Det var sex grader kl 9:00 men steg till 11, 13 och nu ligger temperaturen på 10,9. Vi är nog bortskämda efter en gärlig och varm sensommar.

Anna sa...

Ha ha känner igen mig :)
Jag fick skrapa rutorna på bilen när jag åkte till jobbet efter 7, brrrr va kallt.
Härlig lördagskväll!
Kramis