tisdag 20 oktober 2020

Arbetsmiljöombud

 Jag är arbetsmiljöombud på mitt företag sedan i början av året och behövde en utbildning för det är mycket att tänka på. En massa lagar, regler, AFSar och sunt förnuft. Hur som haver så har jag gått en digital utbildning som tar ca 3 dagar, men jag har delat upp utbildning för att hinna arbeta lite oxå.
Företaget jag arbetar på har en bra arbetsmiljö och jag hoppas på att det kommer fortsätta så.
Min kollega L fixade iaf en studentskylt för jag är så gammal så det fanns inte på min tid när man tog "studenten".
Visst är skylten fin!


1 kommentar:

BP sa...

L är en baddare på att göra roliga skyltar och mycket därtill. Kul at han fortfarande är lika bra på det.
Arbetsmiljöombud... Det enda jag spontant tänker på då är den obefintliga värmen på kontoret under vintern. Har hört att det fortfarande är lika kallt där som när jag slutade...