onsdag 21 oktober 2020

Höststädning

I lördags var det dags för städning i mitt radhusområde, bar iväg 2 bänkar för vinterförvaring så var jag klar för dagen med områdets städdag. Det var en himla massa deltagare med på städdagen så då behöver man inte göra så mycket. Det var så fint väder så jag passade på att vinterfixa det sista hemma på min gata. Plockade undan utemöbler, tömde krukor, sopade löv (krattar inte för jag har ingen gräsmatta). Dt blev även en fika ute och det var nog årets sista. Så nu är jag redo för vintern, har t o m tagit fram snöskyffeln 😉  



2 kommentarer:

BP sa...

Här har höststäddagen inte varit än, men här är det aldrig många deltagare. Du har framförhållning - med snöskyffeln alltså. Fin färg på den:-)

Susjos sa...

Hoppas vi slipper snö i 08 området i år igen....
Ha en fortsatt fin vecka!