fredag 9 oktober 2020

SHL-Hockey IRL

 Igår var jag på Hovet och såg på riktig hockey, Djurgården mot Luleå. Vi var bara 50 st säsongare på plats och det var nästan som ett kungligt mottagande 😂 Jag hade min egen lilla plats och två meter på vardera sida satt mina "grannar". Lite märklig känsla, men det absolut bästa var att man beställde och betalade mat och dryck via en app och blev serverad vid sin plats. Vinet fick jag i ett riktig glasglas inte plastglas och aldrig tidigare har jag kunnat sitta och sippa vin och kolla på Live-hockey på plats.
Som grädden på moset så vann Djurgården.




2 kommentarer:

BP sa...

Hahaha! Inget ont som inte har nåt gott med sig med andra ord. Just på Globen hade man lätt kunnat tillåta åtminstone 500 personer tycker jag.

Guldkryckan sa...

Grattis till segern då och att du kunde avnjuta din måltid "på plats"...inte fel alls.

Borde man inte anpassa distanseringen till hur många platser det finns?

Hur som helst...ha det bäst.