torsdag 29 oktober 2020

Fredag

 Idag har jag fredag. Företaget gav oss ledigt imorgon eftersom vi jobbat på så himla bra hela hösten. Tack för den glädjedagen, den sitter fint.
Idag blev det en runda runt Långsjön med ett lunch-stopp vi Långsjöbadet, himla vällagad mat har de på restaurangen som heter något med Lago. Känns skönt att ta ett brejk mitt på dagen, blir så mycket mer gjort på eftermiddagen. 
Idag kom det nya restriktioner för oss som bor i Stockholm, hoppas att folk lyssnar på FHM och tar till sig. Börjar tröttna på folk som tror att det går att leva ett liv som vi gjorde för ett år sedan.
Jag kommer att fortsätta hålla avstånd, tvätta händerna och umgås utomhus (på avstånd).

Fast den här veckan gick det snabbare ;)

3 kommentarer:

BP sa...

Det var generöst av företaget att "skänka" alla anställda en halvdag. Schysst!
Den där förbaskade smittan lär nog följa oss ett bra tag och kommer ha kännbara konsekvenser på alla fronter. Så trist!

Susjos sa...

Skönt med en ledig dag!
HA en skön helg också!

Guldkryckan sa...

Aldrig fel med en ledig dag...själv tog jag tillfället i akt att idag besöka vårdcentralen, fanns inget att göra på kneget och alla utom två är nu frånvarande.
Besök hos läkare som inte innebär att man måste ersätta personen ingår under betald arbetstid....inte fel ;)

Ha en underbar fredag nu idag....det har jag efter mitt läkarbesök. :)