fredag 12 mars 2021

Då var det fredag igen

 Åååå va skönt att det är fredag idag, veckan har var så intensivt.
Har iaf inte fått något mer konstiga avtal i brevlådan, så jag hoppas verkligen att det är stopp här.
I onsdags var jag hos ortopeden Jean som konstaterade att jag hade 2 skadade ledband. Så jag fick anti inflammatoriskt, använda knäskydd och fortsätta träna försiktigt. På bilden ser ni mina knä-övningar jag fick från fysioterapeuten, tur att jag vet hur jag ska göra annars kunde det ha blivit ett problem. 😂 
Nu ska jag snart avsluta dagen med ett pass Yin-yoga så att jag får stressa ner lite och sedan är det fredag.
Imorgon ska jag träffa Jacob och hans föräldrar för lite mys.
Ha en trevlig helg



2 kommentarer:

BP sa...

Visst är det märkligt att sjukgymnasterna ritar streckgubbar för att förklara övningar. Det är ändå 2021, så övningarna borde ju finnas på youtube kan man tycka.
Håller tummarna att övningarna gör susen. Ha en toppen helg nu:-)

Guldkryckan sa...

Hade någon sådan beskrivning också när jag var hos en sjukgymnast för många år sedan, tappade bort den, typ ;)
Men det är nog bra att följa de där beskrivningarna.
Hoppas allt ordnar sig så småningom.

Ha en underbar lördag.