tisdag 16 mars 2021

Tiden som bara försvinner

När man var lite så tog det alltid så långt tid innan man fyllde år, julafton eller alla loven. Nu för tiden försvinner bara tiden i ett huj, behöver snart stoppa tiden för att hinna med allt jag vill göra, trots att det är Corona-tider.
Hur som haver så fick jag iaf umgås med lilla Jacob ihelgen som var nybadad när jag var där. Han kissade lite i mitt knä men vad gör det, Jacob är så söt att det är OK med lite kiss i knäet 😉
På fredag ska jag in till stan och hämta min nya iPhone 12 Pro och det ser jag fram emot, blir nog en repa på stan för lite coronasäker shopping oxå (med munskydd).

Nybadad Jacob




2 kommentarer:

BP sa...

Jacob är verkligen såååå söt:-) Å lite kiss får man väl räkna med - hahaha:-)
Det lär inte vara så svårt att shoppa coronasäkert. Det är nämligen totalt folktomt i butikerna. Stort GRATTIS till nya iPhonen:-)

Susjos sa...

Han är verkligen så söt lilla Jacob, förstår att du njuter!
Å kul med en ny iPhone,
Ha det gott!