tisdag 2 mars 2021

Tisdag

 Tisdag är veckans tråkigaste dag, så onödig 😉 Ähhh bara skoja, dagen har varit bra, jobbat på, lunchtränat, lyssnat på dagens presskonferens som inte var så upplyftande. Nu är den tredje vågen på in, jag fortsätter att använda munskydd, tvätta händerna hela tiden, beställa hem mat, dryck, allt för att slippa gå i butiker. Till något helt annat, jag älskar böcker och numera slukar jag böcker via Storytel. Brukar lyssna medans jag arbetar så jag hinner lyssna på en massa böcker numera. Hur som haver så har jag beställt Jacobs första böcker, det är ju bokrea. Den översta boken - Knacka på - på bilden, älskade Rasmus när han var liten så jag hoppas att Jacob tycker likadant när han börjar uppskatta böcker.
Ha en fin torsdagskväll


1 kommentar:

BP sa...

Bra framförhållning där! Det lär nog dröja minst ett om inte två år tills den boken kommer till användning;-)

Har fortfarande inte lyssnat på en enda bok. Har inga e-böcker heller. Slukar gamla hederliga pappersböcker. Köpt fyra stycken på rea - hittills.