onsdag 31 mars 2021

Vad har hänt sen sist?

 Trodde att jag skulle bli bättre på att blogga men tiden räcker inte riktigt till.
Vad har hänt sedan sist?

*Rasmus och Tessa har sålt sin lägenhet och köpt ett radhus, lite längre från mig men jag kommer att överleva.
*Min förstukvist har blivit renoverad och jag är sååå nöjd.
*Våren är på gång (känns i ögon och näsa)
*Mamsegull har fått sin första vaccinspruta
*Fick en extra ledig idag imorgon, tack för det ledningsgruppen 
*Mitt knä är snart bra, så jag fortsätter med mina rehab-övningar.
*Mitt träningsgäng Stark i parken har fyllt 1 år och det firades med lite altanhäng och bubbel.
*Förra fredagen körde vi Cookalong över Teams på jobbet. Vi var 76 st som lagade samma lunchrätt via Teams. Så himla kul.

Vill passa på att önska en Glad Påsk och hoppas att vi får in riktigt varmt påskväder.






2 kommentarer:

BP sa...

Du har som vanligt haft fullt upp och inte haft tråkigt en sekund. Bra där:-)
Pratade med Eva idag och ni kommer vara lediga alla halvdagar som jag har förstått det. Riktigt skoj i dessa tider då det mesta är tråkigt.

Hörde om lunchrätten och "avskedsfesten" för fyra personer. Vilken rolig idé.

Guldkryckan sa...

Matlagning över teams låter ju spännande, bra jobbat där. :)
Härligt att ditt knä börjar rätta till sig, rehab är änna "grejen".
En extra ledig dag tackar man ju inte nej till, grattis.

Ha det bäst och Glad påsk.