lördag 22 maj 2010

Fulhelgs-urpppingarnas vistelse i Hornby

Fulgänget har bytt namn, numera heter vi Fulhelgs-urpppingarna.
Tänk va trevligt man kan ha med sin kollegor. Några av mina trevliga kollegor har jag blivit väldigt nära vän med.
Tjejerna som jag åkte med till Gunvor är några av dem. Vi som åkte efter lunch i fredags var jag, Marie. Anne-Lotte och Inger C.  Vi hade fått en karta som det blev många skratt till den utförliga beskrivning som dock var lite tokig. Gunvors ställe är fantastiskt, det var en gammal bondgård från 1700-talet.
Vår vistelse i Hornby började med bubbel och mycket tilltugg, efter många timmars prat så var det dags att grilla en massa grillspett. Så blev det ännu mer prat, ännu mer prat och ännu mer prat. Anne-Lotte har ett bra namn på detta fenomen nämligen turboläppar. Lördagen började med en fantastik frukost i en fantastisk miljö med mina fantastiska vänner. Puss och kram på er, jag har så himla kul mer er.
Nu kommer det lite bilder från detta fantastiska ställe (den första har jag lånat från Ingers logg på FB).




3 kommentarer:

BP sa...

Kul att ni hade såååå roligt hos Gunvor. Å de två nedersta bilderna är kanooooooon. Japp och vädret var ju också på er sida.

Anonym sa...

Ja, den helgen hade ALLT ALLT ALLT!! Finns inga fler superlativer att ta till!
Inger C

Gunvor sa...

Tack vare er som var med blev detta en helg som inte kommer att glömmas bort. Vi ser fram emot att detta kan ske igen./Gunvor