tisdag 4 maj 2010

Studentfix

Det är fantastiskt detta med studenten.Jag har lite att stå i just nu, inte så farligt, men det är bara en månad kvar. Följande ska fixas:

1. Studentskylt  (beställs imorgon)
2. En massa band som ska hängas runt halsen (inköpt idag)
3. Hjälpa till med studentflak
4. En kul bil att hämta hem den nybakade studenten
5. Studentmottagning (och det innebär mat, dryck och dekoration).

Det mesta har jag koll på punkt 3 och 4 ligger hos Peter att fixa.
Punkt 5 känns lite större, men den har jag koll på förutom hur många vi blir.
Jag tycker att det är jättekul att fixa och don, så jag längtar till den 4 juni när det är dags.

Bilden nedan visar vilka bilder jag valde emellan och talar inte om vilken det blir eftersom Rasmus läser min blogg.


Imorgon ska jag boula med mina gamla och nya vänner i Sjödalsparken. Det ska bli skoj, hoppas att vädret är OK.


Häftig bild eller hur, den lånade jag från nätet.

1 kommentar:

BP sa...

Nu är du ju helt i ditt rätta element :-))))
Vågar jag gissa vilken bild du valde. Japp, jag hoppas att du valde
1. den nedersta till vänster alt.
2. den md nappen
Hursomhelst kommer Rasmus att bli hur nöjd som helst.