tisdag 11 maj 2010

Spring i benen eller NOT

Vårruset 2010
1 juni ska The Running Babes springa Vårruset. Vårruset är "bara" 5 km och jag sprang mina första 2 km idag. Puh va det var jobbigt. Fattar inte varför man utsätter sig för detta. Det blir iaf kul efteråt, när vi kan pusta ut med vår Picnic-kasse.





Bob Marley
Hörde på radion att det var Bob Marleys dödsårsdag idag, han dog för 29 år sedan. Bob Marley var en av mina idoler när jag var ung. Jag tillhör en av 32.000 som såg Bobban på Grönan juni 1980. Det var sååå häftigt. Bobban slog publikrekord och det står sig än idag. Hur fick de in så många människor framför Stora scenen? Kul att man har varit med om något historiskt.


Nu när jag pustat färdigt och bloggat, ska jag se fortsättningen på Hockey VM. Sverige möter Frankrike och det står 3-0. Detta VM är lite märkligt, Danmark har nämligen slagit både Finland och USA.

2 kommentarer:

BP sa...

Vilken blogg makeover!!! Så himla snyggt det blev!!! Du är en fena:-)

PS. Springa 2 km, sa du "springa";-) Japp Bob Marley är ju en av mina favon, visste inte ens att du var född då;-) Det våras för Tre Kronorna... men jag väntar på fotbolls-VM istället. Ds

Susanne sa...

Tack Beate, Nu ska jag bara bredda den enligt dina instruktioner.