måndag 24 maj 2010

SATC 2 - Sex and The City 2

På onsdag är det smygpremiär på en efterlängad film nämligen SATC 2 . Som jag har längtat.....
Nu gäller det bara få ihop en bra dag, så att jag kommer iväg för att se den.
I tvåan har de gått 4 år sedan sist och de ska bli så spännande och se vad som hänt. Jag har kikat på trailern och det verkar hända mycket även denna gång.

SATC har gått som tv-serie och jag tror att jag sett alla avsnitt. Love it, Kollade med min vän Wiki hur många avsnitt som spelats in och det var 94 st 30 minuters avsnitt inspelade mellan 1998-2004.
Fattar inte att jag lagt ner så mycket tid + alla repriser, jag som nästan aldrig följer några tv-serier....
Men denna serie är något utöver det vanlig, sååååå himla bra... Och nu hoppas jag att jag får ihop någon bio-tid, så jag får gotta ner mig i 2:an ;)

Inga kommentarer: