onsdag 10 november 2010

Mobila arbetsplatser

På mitt arbete har vi "verktyg" så att vi kan arbeta hemma eller på andra ställen. Vilket jag tycker är "gööörbra" när man som jag ibland är på resande fot och vill nyttja tiden när man t ex åker tåg.
Idag skulle jag vara på ett besök på CTHs bibliotek som blev inställt, så då ägnade jag min förmiddag att arbeta från mitt hotellrum innan jag skulle ta tåget hem. Så här såg min mobila arbetsdag ut idag:

Min arbetsplats på mitt hotellrum


















Min arbetsplats på tåget





















När jag kom hem så fick en mycket nöjd R prova på den nya iPaden, han var som ett barn på julafton och spelade en trudelutt på iPaden för mamsegull ;)


























Nu ska jag packa upp, för att sedan packa smart till tjejresan (det ska ju handlas en massa).

1 kommentar:

BP sa...

Hörde om din personliga Ipad succé på månadsinfon idag. E var mäkta impad av dig och reaktionerna från besökarna. Bra jobbat Susanne!!!