fredag 5 november 2010

Fredagskaos....

Äntligen fredag!!!!! Idag hade vi halvdag på arbetet, som vanligtvis känns underbart, men i dag blev det lite kaotiskt. Nästa vecka ska jag ut och resa både arbete och privat, så idag har jag plockat ihop till arbetsresan.
Det var för få timmar, men jag fick ihop det iaf. På måndag ska jag vara på arbetet 07:00, sedan beger vi oss till första anhalten som är Borås. Resten får ni reda på sedan. Nu sitter jag i vanlig ordning och pustar efter en fantastisk middag med ett gott rött. Kvällen ska jag ägna åt att virka klart en DIF-mössa och snegla på tv:n

2 kommentarer:

BP sa...

Det ska bli spännande att följa dina äventyr nästa vecka. Borås är en fin stad åsså har dom ju Elfsborg;-)

MammaMorran sa...

Tack för dina fina värmande kommentarer!
De betyder jättemkt!
Hoppas du får en fin helg!
Kram
MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism