måndag 29 november 2010

Lite Piff och AW-shopping

Idag har jag haft en intensiv dag. Jag har kopierat program, affischer, laminerat pilar och fixa en massa inför öppet hus som vi har på arbetet nu på torsdag. Älskar när jag har massor att göra.
Efter arbetet sprang jag iväg till Victoria på Arnalids för att snygga still mina ögonbryn. Mötte upp Dee efter piffet och det blev lite AW-shopping, en tunika som jag ska ha på X-ning på fredag.

Lite dålig bild, men så här ser den ut

I kväll har Cee kommit över med 4 paket till R från tomten, 2 var beställda och de andra 2 var för godkännade ;) Cee du har god smak, det blir kanon. R, jag vet att du läser detta och är jättenyfiken,
du vet: "Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge" ;)

Nu ska jag sätta fart med mina Djurgårdsmössor, så att de klara till jul.

1 kommentar:

Pernilla sa...

Värst vad händig du är då!