måndag 15 november 2010

Mina "fynd" från Ullared

Nu när allt är uppackat så kan jag iaf se att jag gjort en hel del fynd.
Jag köpte en glasfil för 25:- (pris i Sthlm 100:-), hittade min väska som kostade 599:- i Sthlm, den fanns på Gekås för 159:-!!!! Gjorde iaf en hel del fynd, här kommer lite bilder på en del av mina fynd.  Mina intjänade pengar gick till bensin och boende, men kul hade vi =D

Ett gäng toppar.....

En vacker lykta står på golvet och lyser upp tillvaron. Pris 199:-

mitt nya iPhoneskal - Me like

Älskar denna pga av knappar, cool eller hur

2 kommentarer:

BP sa...

Mycket ekonomiskt tänkt Susanne - å lampan är min absoluta favo:-)

MammaMorran sa...

Alltså, det är ju inte så att man egentligen spar pengar när man åker till tex. Gekås men det är ju kul och en trevlig grej...sen kan man ju intala sig själv att man tjänat en slant :D
Kram
MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism