onsdag 10 november 2010

Mot Stockholm

Sitter just nu på X2000 på väg hem. Jag måste sitta helt stilla när jag åker X2000, annars blir jag illamående.
Lämnade ett Göteborg utan en gnutta snö och nu svischar vinterlandskapen förbi utanför fönstret. Ska strax sätta fart och arbeta lite och hoppas att tiden går fort, ska vara hemma i Stockholm kl 15:50.
Min lilla arbetsresa jar varit kanonbra och ör nöjd med resultatet. I morgon ska jag till läkaren med min onda hand och hoppas på att han kan laga den. Imorgon kväll så åker jag och en del av Babesen på en Roadtrip till bl a Ullared ;) Kommer förmodligen inte att köpa ett dyft, men ska bli skoj att se fenomenet Ullared.
På fredag kväll landar vi i Jönköping, där det blir en partykväll.


1 kommentar:

BP sa...

Fullt upp för dig med andra ord:-) Håller tummarna för tassen.