tisdag 16 november 2010

Snurriga tisdagen

Just nu har jag en massa bollar i luften, som ska ner. Planerar och fixar  för fullt inför resan till Umeå på torsdag, ska på kundträff i morgon, planerar för öppet hus.Börjar märka av att jag blir en aningens snurrig bl a ringde jag och bokade lunch som jag tydligen redan gjort hmmmm, tur att de har koll på hotellet ;)
Som tur är så har jag en massa hjälpsamma kollegor runt omkring mig och en av dem belönade jag idag med en gång munkar som tack för en massa hjälp.






















Idag fick jag och Dee en varsin biljett av Petra till Stjärnjul den 18/12. Åhhh va glad jag blir glad, ska bli så himla trevligt!!!! Stort tack Petra.



1 kommentar:

BP sa...

Kul med drängar - som jag brukr säga. Ännu roligare att du tackar dom för hjälpen:-)

Yiiippiihhiie att du hittade mina bilder ang. Stjärnjul. Producenten såg att jag hade lagt upp dom på bloggen och frågade om han fick använda dom. Ha, ha, ha - yiipphhhiie sa jg - fast inte riktigt;-)
Yvonne är med i föreställningen med sitt BARBERSHOP GÄNG. Har varit där två gånger - gåshud utlovas:-)))