onsdag 21 juli 2010

Ännu en solig dag...

Idag har det varit sol och bad för hela slanten... Kan inte sluta tjata om vilken underbar sommar vi har.
Efter middagen tog jag tag i sekatören och ansade lite i min lilla trädgård, vattnade växter, fyllde på fågelbadet och nu sitter jag och njuter av min lilla täppa och vädret förstås. Läste på nätet att nästa vecka ska det bli sämre, typiskt när jag ska gå på utomhuskonserter hela veckan.  Kom genast att tänka på mitt eget lilla ordspråk:
Det finns inget dålig väder, bara fula kläder ;)
Här kommer lite bilder från min lilla täppa på baksidan av mitt lilla hus (mycket lilla i detta lilla inlägg) ;)




































Trädgårdkonst





Påfyllning av fågelbadet.....

Imorgon kanske det blir bilder från framsidan =)

1 kommentar:

BP sa...

Nu är jag helt och hållet förälskad i din trädgårdskonst - fatet med kulor i. Skitsnyggt!!! Åsså börjar du blir en höjdarfotograf, tänkte på bilden med sekatören:-)

Svar: Nu kan vi gå i partnerlook - "clockwise" om man säger så:-)