söndag 18 juli 2010

Semesterlunken....

Shit råkade radera hela inlägget, så det är bara att börja från början..... Nu har jag kommit in i semesterlunken, känner mig lugn och avslappnad. Idag sov jag fram till lunch, lyssnade på sommarprataren i solen med en kaffe och bulle. Ikväll har jag tillagat en fantastisk kycklinggryta (är ganska trött på grillat) och bakade en fantastisk sockerkaka (mums).  Nästa vecka ska jag tillbringa med sol och bad med goa vänner....
Nu har jag t o m slutat bry mig om hur jag ser ut. Går mest omkring osminkad, iklädd bikini. Det händer att jag drar på mig en klänning när det behövs t ex till middagen ;) Stackars R, han måste ju undra vem det är som har flyttat in i 207:an....
Undrar ifall jag ser ut som nedanstående häftiga dam, när jag är på väg till badet. Bilden har jag lånat från Änglarums blogg.


1 kommentar:

BP sa...

Japp, nu har du semester. Att sova till klockan 12 är helt naturligt - för mig - under helger;-)