fredag 30 juli 2010

RockOff veckan - Lördag - Söndag




















Shit, vilken rolig vecka det blev. Bästa RockOffen hittills med massa nya och gamla vänner.
Nu ska jag berätta i ord och bilder vad som hände (nästan allt iaf).
Lördag: Kom till Åland vid lunchtid, plocka upp så gott det gick. På kvällen var jag och D och såg på Lisa Nilsson i hällande regn (RockOffens enda) och Petter.




















































Söndag: Lunch på Uffe på Berget.





































En fantastisk sallad med Kyckling, chevré och en massa annat gott.
På kvällen Spökteater på Kastelholmslott med C och D. Jag såg den förra året och även i år var det pirrigt att gå runt på slottet. Fotografering är förbjuden på teatern, så jag kunde tyvärr inte ta några egna bilder. Men vi vet ju alla att spöken fastnar ju inte på bild ;) Ålandstidningen lyckades, så jag lånade spökbilden av de


















Kastelholmslott, nämdes för första gången 1388 i Bo Johnsson Grips bouppteckning. Erik XIV och Karin Månsdotter satt fängslade här under ett par månader 1571. Vill du veta mer kan du läsa här.

Blogginläggen kommer att bli så långa, så jag delar upp dem.


1 kommentar:

BP sa...

Coola bilder! Kul att få se alla dina "äventyr" dokumenterade på bloggen:-)