fredag 9 juli 2010

Min semesterdag

Vad jag är lycklig lottad som bor som jag gör. Jag har ett fantastiskt radhus som är lagom stort och lagom dyrt, bor nära natur och bad. Jag är så nöjd och inser att mitt gnäll bara är I-landsproblem. Hur som haver så tog jag en semesterdag idag. Vädret har vi si och så, men mest si dvs kanon. Jag tog en promenad till mitt bad och på vägen ser jag hur vacker min promenad ner till badet är. Här kommer 2 bilder så ni får se hur fint det är.
















































Efter någon timme kom C till badet.
När jag kom hem så vattnad jag alla krukor och rabatter, det är rätt torrt nu.
När Rasmus kom hem var allt förberett för grillning och jag tog ett glas kanongott vin till grillningen och ett lite senare oxå ;) Vinet har C beställt hem och det heter The Footbolt McLaren Vale Shiraz (mumsigt). Läs mer om vinet här. Ett mycket gott vin.


























Just nu sitter jag på altanen och njuter av ännu en ljuvlig sommarkväll. Hur ser jag ut när jag bloggar?
Så här:

Inga kommentarer: