onsdag 7 juli 2010

Promenader och mera fotboll...

Nu börjar mina blogginläggs innehåll likna min arbets- och bloggkompis BP. Det är bl a BPs logg som har fått mig att se så mycket fotboll + Rasmus stora fotbollsintresse. Innan VM sa jag att jag inte skulle se enda match, har nog sett/lyssnat på 90% av alla matcher.  Jag säger bara: Man kan väl ändra sig. Jag har laddat ner Vuvuzela på min Iphone, så nu sitter jag och skakar på den under varje match ;).
Sitter just nu och kollar den andra semin mellan Tyskland och Spanien och jag vet inte riktigt vem jag vill ska vinna. Jag vill iaf att Holland tar alltihopa.


























Vad har hänt idag? Inte mycket, Jag och Inger tog en lunchpromenad i Haga Parken. Jag blir lika glad varje gång att vi har en sådan fantastisk oas så nära min arbetsplats.


























Inger och jag pratar så himla mycket när vi promenerar, så hux flux så hade vi nästan knallat in på en byggarbetsplats ;)


























När jag kom hem förbereda jag inför kvällens grillning och som vanligt så är grillat godast.


1 kommentar:

BP sa...

Jamen.. tack för både länken och tanken att det är jag (och Rasmus) som får dig att titta på fotboll:-)))
Kolla vilken kanooooonbild du tog på maten - matfotograf next kanske;-)

PS. Sett till mtachen ikväll så vann Spanien värförtjänat. Sett till hela turneringen så tycker jag att Tyskland var det bättre laget. Nu hoppas jag bara - i motsats till dig - att Spanien sopar bana rent med Holland;-) DS