måndag 5 juli 2010

Pannkaksmåndag

Ibland lovar man verkligen för mycket. Igår kväll frågade jag Rasmus ifall han ville ha pannkakor till måndagmiddag . Jaaaa jublade han. Tänkte inte på att det är högsommarvärme, men lovat är lovat. Så kl 7 ikväll drog jag ihop värsta största mesta pannkaksmeten.Att steka pannkakor i värsta värmen är inte att rekommendera, men nu är det gjort och R är proppmätt, överlycklig och har 2 matlådor till arbetet.


























Efter all pannkaksstekning så finns det ingen tid att pusta, nu ska det tvättas och vikas tvätt...




















btw så ska jag träna Zumba imorgon, ska bli såååå kul.

3 kommentarer:

BP sa...

Oooops, det där var ju lite överambitiöst, pannkakorna alltså. Har ja faktiskt aldrig lagat. Skratta inte, det är faktiskt sant.
Zumba = samba - NOT antar jag;-)

PS. Bilden på dina klädnypor är värd ett pris. Suveränt:-) DS

Susanne sa...

Tyvärr så är det inte mina klädnypor, hittade bilden på nätet, så den lånade jag.

Marie sa...

Du måste lära mig att få in bilder,,,,,,,,,,,