söndag 9 maj 2010

Barnvaktssöndag

Nu har mina älskade syskonbarn Peter och Marcus blivit hämtade av sina föräldrar. Det känns lite tomt. De är helt underbara. Söndagen började med frukost sedan åkte vi till Juringeskolan, där det var fotbollsfotografering idag. Marcus lag Segeltorps IF P-99 blev fotograferade. När de var klara så promenerade vi till Heron City. Innan bio åt vi lunch och det blev Donken enligt önskemål.


Sedan var det dags för bio.







Vi såg Farsan, den var rätt kul. Pappa Fares är så himla rolig, tror att filmen varit mindre bra utan Pappa Fares.





Det är himla kul att umgås själv med sina syskonbarn. Längtar redan efter nästa gång de kommer hem till mig.
Nu ska jag påbörja syendet att nya stolsdynor till mina matstolar.

1 kommentar:

BP sa...

Har inte sett filmen (typiskt jag...). Åsså en nyhet: Visste inte att du behärskade konsten att sy. Många dolda talanger hos dig måste jag säga;-)

PS. Nej vi pratar inte fotboll idag heller, speciellt inte då AIK vann. Usch. DS