onsdag 19 maj 2010

Små och stora prinsessor

Besök av små prinsessor
Just nu pratas det mycket om Sveriges stora prinsessor, ledsen att ni måste kliva åt sidan ett tag för Byggtjänst egna i särklass sötaste prinsessor. Inger hade besök  av sitt barnbarn Laura 6 veckor på förmiddagen som var så himla söt. På eftermiddagen kom Raddes lilla prinsessa på besök och hon var minst lika söt.





Stora prinsessan köper studentklänning
Jag beter mig som en prinsessa ibland, så i detta inlägg så är det jag som är den stora prinsessan. Jag har idag köpt mig en klänning som jag ska ha på Rasmus student. Kanonsnygg tycker jag iaf























Sommarkvällar
För 3:e kvällen idag så var det en riktigt härlig sommarkväll. Denna underbara kväll tillbringade jag i Sjödalsparken med mina bästa vänner. Vi fikade, pratade en massa och sist men inte minst så blev det många goda skratt.


3 kommentarer:

MaMalena sa...

Vilken prinsessklänning!!! Du kommer att bli snyggast på mottagningen!

Birgitta sa...

Den var jätte fin. Måste fota när du har den på dig sen. Kram

Susanne sa...

Det kommer att komma med massor med bilder, eftersom jag kommer att vara snyggaste mamman på skolgården ;)
Kram