fredag 14 maj 2010

Inneväder...

Titeln var väl inte helt oväntat denna vår.
Tog en lång sovmorgon, sen har jag sysslat med innesysslor dvs
*tvättat fönster
*satt upp ny gardiner i mitt sovrum
*satt upp nya änglatavlor i mitt sovrum
*vikt tvätt
*tvättat kläder
*sladdrat i telefon
* varit ute på en 2 minuter cykeltur innan jag märkte att kedjan hade hoppat av.
Puh... jag blev trött av att bara skriva allt., känner mig rätt nöjd.

Vi hade ganska mycket sol ett tag, och då tänkte jag ta mig en tur. Kom nedför backen när jag märkte att kedjan hade hoppat av, så cykeln åkte in i förrådet igen och det blev en liten promenad i solen.




1 kommentar:

BP sa...

Du gjorde allt vad jag skulle ha velat göra idag men lät bli. Du får gärna fortsätta hos mig;-)
Det är ju faktiskt bara cirka 20 km mellan Täby och där du bor. Vi har inte sett en enda solstråle här. Suck!!! Ätt är bättre på Söder helt enkelt;-)
Att cykla utan kedja...mmmmmhhhhh allt går - uppenbarligen;-)