torsdag 13 maj 2010

Uteväder....

När jag var liten var det alltid fint väder, för jag kan bara komma att mamma sa: Ni ska vara ute och leka när det är fint väder. Det var inte många gånger man var inne och lekte, så förr måste vädret ha varit bättre.
Numera så springer jag ut på min lediga tid när det är vackert väder. Idag var det en sådan dag, de har var lätträknade denna vår.
Ägnade dagen åt att borsta bort mossa på trädgårdsplattorna. Mossa kan tydligen växa på allt.
Jag gillar att ha många olästa böcker, så när det är dag dags att välja en ny titel ska det finnas många. Idag hade jag fem titlar av blandad kompott att välja emellan. Det blev Gucci krigen. Hann bara läsa ett kapitel innan C kom över på en fika, men ska strax fortsätta.

1 kommentar:

BP sa...

Ja Barnens dag glömde ja ju att nämna i bloggen;-)
Har läst Kinesen och den är suverän!!!