tisdag 25 maj 2010

En ny konstig temadag

Tittar i temakalendern och ser att vi idag ska fira Handduksdagen. Kollar med kompisen Wiki och frågar vad i hela friden är nu detta för dag.. Jo säger hon
Handduksdagen är en dag som firas till minne av författaren Douglas Adams. Den firades första gången 25 maj 2001. Högtiden firas genom att man bär med sig en handduk hela dagen.




Jag tänker inte bära runt en handduk idag, kanske min arbets- och bloggvän B gör det eftersom hon befinner sig på Cypern.
Semesterdag
Idag har jag tagit en semesterdag för att fixa lite inför Rasmus studentmottagning. Jag och Lisa ska bl a åka till IKEA och köpa skumpaglas, bestick och lite annat jox. Ska bli himla kul att få umgås med min syster en hel dag. Så min semesterdag kommer inte att se ut som nedan, det får bli en annan dag.


Inga kommentarer: