torsdag 15 juli 2010

Chillat......

1:a semesterdagen har jag bara tagit det lugnt, så här kan en lugn dag ut i mitt liv se ut:
Morgonen startades med en 1 timmes powerwalk, lyckades få i mig 1 liter under Pw.


























Chillade fram till kvällen, då jag stekte egna små söta köttbullar.
Efter middagen chillade jag vidare och läste ut boken The Dirt. En bra bok, men inte för känsliga personer. Boken handlar om Mötley Crues liv, mycket droger och tjejer som de i många fall har behandlat riktigt illa.
Ännu en gång sitter jag på altanen och bloggar och njuter av denna underbara sommar. Imorgon blir det sol och bad hela dagen.


1 kommentar:

BP sa...

Låter som en perfekt början på semestern. Skrattade när du sa att dagen började lugnt - med en powerwalk. Ja, ja;-) Ha det fortsatt skönt!!!