fredag 30 juli 2010

Hemma igen....

Swisch sa det så har det gått en vecka... Hade ingen täckning vid mitt Åländska boende, så det fick bli en bloggfri vecka.
RockOff veckan har varit den bästa, kommer att skriva ett inlägg lite senare. Har typ 314 bilder som jag ska lägga in =). Blev positivt överraskad när jag kom hem till ett välstädat hem, Tack Rasmus....
Senare ikväll kommer mitt långa blogginlägg om RockOff veckan, måste samla ihop veckan i huvudet oxå.
En sak undrar jag, Hur mycket har det regnat här i Sveriget? Det är ju sååå mycket vatten överallt.
Vi hade iaf tur med vädret ;)

1 kommentar:

BP sa...

Welcome back!!! Vilken tur du hade med vädret på Åland, vilket man måste ha om man ska rocka loss ordentligt.
Vädret har varit piss hela veckan (undantag i tisdags). Det har regnat nonstop natten till torsdagen åsså hela dan igår. Å det ska komma mera. Tur att du kan tillbakablicka på RockOff.