lördag 3 juli 2010

Sommarlördag





















Tjohooooo vilken underbar lördag. Jag har badat idag och det var inte isande kallt utan svalkande. Jag och C har legat vi Långsjöbadet i typ 6 timmar idag. Vi har pratat, solat, badat, löst korsord, haft koll på matchen Argentina-Tyskland (grattis Tyskland!!!) och läst, med andra ord en underbar slapparlördag.  Nu har jag och R ätit en middag och väntar på att nästa match mellan Paraguay och Spanien ska börja. D frågade ifall jag vill hänga på till Lida Country Festival men orka.... Jag som är van att ha 100 järn i elden är helt slutkörd av att inte gjort nå´t och måste faktiskt erkänna att kvällens match känns viktigare än något annat ;)

Så här såg det ut på Långsjöbadet idag


1 kommentar:

BP sa...

Så du har också slappat hela dagen, precis som jag. Är mäkta stolt över dig att du prioriterar matchen högre än festivalen. Det finns hopp för dig.

PS. Vilken match tyskarna gjorde:-) DS