tisdag 6 juli 2010

Egna och andras idrotter

Fotboll
Sitter och tittar på matchen mellan Uruguay- Holland och jag hoppas att Holland vinner. 2 fotbolls-cuper i min familj spelades i helgen och det blev kanonbra resultat. Mina systerson Peters lag vann hela sin cup och fick denna fina pokal som pryder utebordet på deras landställe.


























Min systerson/gudson Marcus lag kom på en hedrande 3:e plats och fick en sådan här fin medalj.



























Zumba
Idag har jag äntligen tränat Zumba för första gången. Det var många svåra steg, men såååå kul =) Vi var typ ett 30-tal halvstela kvinnor, som provade på denna nya träningsform. En sak är säker, jag kommer att träna Zumba många gånger. Näe nu ska jag ägna mig åt fotbollsmatchen.

2 kommentarer:

Marie sa...

Zumba låter så kul! Du får lära oss på jobbet sedan, kram

BP sa...

Nu laddar du ju med en vinare och jag med en öl. Du höll på Holland - och dom vann. Nu håller jag på Tyskland då dom har spelat den bästa fotbollen under hela turneringen - någonsin om jag tänker efter.