fredag 30 juli 2010

RockOff veckan - Onsdag-fredag

Här kommer det mera......
Glömde att vi var på Grillfrossa på Ulfsby Gård på tisdagskvällen. Det grillades lammfärsbiffar, lammkorvar, entrecoté, highlands- och kycklingspett. Det var sååååå himla gott. Åk dit ifall du är på Åland. Länkar till deras hemsida här.




















Söta och såååå goda....

Onsdag: Dags för ett pass Zumba igen, lunch och fritt valt arbete som betyder i min värld en bra bok i solen.
På kvällen återigen var det Farbror Fläsk och senare på kvällen veckans höjdpunkt Hoffmaestro. Sååååå bra!!!!! Säger bara tack D för att du lurade iväg mig förra året för att se dem på Mosebacke förra året.




















Torsdag: Regn under dagen, så vi åkte iväg på en Vikingamarknad, inte så himla kul.




















På kvällen spelade Brolle på RockOff, hans har en fantastisk röst och sjunger Elvislåter kanooonbra.
Denna kväll träffade jag N och hennes väninnor A och A.




















Till sist har jag en bildgåta:
Vad förställer nedanstående bild?
1. Ruggad tops
X. Toalettborste
2. Cs engångstandborste, använd under 6 dagar



















Fredag: Hemfärd, men räknar med att dyka upp nästa år, en del mer förbereda än andra ;)
Vilken rolig vecka vi har haft, massor med skratt, lärt oss hel del nya ord som t ex PP,  pratat hemlisar som värsta fjortisarna.
Till sist vill jag tacka följande personer för en kanonvecka utan er hade det bara blivit halvskoj. C, D, S, J, R, M, E och N.

2 kommentarer:

BP sa...

1. Hur f*n kan du äta nå't som ser så oskyldigt ut. (Hade gjort samma sak: max 15 veckor, sen ska dom bli lammkotletter å ligger på tallriken.
2. Musiksmaken delar vi - inte;-)
3. Kände jag igen mellanborsten???? Min har ett gult grepp;-)
4. Toppen bilder:-)
5. Glad för rapporten:-)

Anonym sa...

Tack själv Susanne. Det var en oförglömlig vecka! Så himla roligt. ....Är det en ÄLG!, hahaha. Stor kram o hälsa C.//D