lördag 4 september 2010

Då var det snart dax igen...

Igår hämtade jag och I våra älskade 28  hockeybiljetter för hela grundspelet säsongen 2010/2011. Jag blev alldeles lycklig i magen, när jag stod där med alla biljetterna i handen.




















Igår blev jag informerad om att jag blivit "berörd" av organisationsförändring, men bara till det positiva tycker jag iaf.. Återkommer om det eftersom allt ännu ej allt är klart.

Efter arbetet idag så tog jag med mig D till Specsavers, där jag provade ett par så cooola bågar. Jag visste redan vilken båge jag ville ha. Tur att D var med för hon hittade min färg, annars hade det blivit bara 90% bra, nu kommer det bli 100%  bra. Jag har under en längre tid märkt att synen inte är vad den borde vara, så nu tog jag tag idet. På tisdag ska jag göra en synundersökningen, sedan tar det ca 14 dagar innan ni får se resultatet. Mitt stora steg firades med en AW på Fatburen med bästa D.

Just nu sitter jag och väntar på att nya soffan ska dyka upp, funderar sedan på att kolla in IKEAs loppis.

1 kommentar:

BP sa...

Grattis till biljetterna. Förstår din känsla.
Omorganisationen har jag inte den blekaste om... än.
Så du ska också ha glasögon. Tycker glasögeon är som ett smycke egentligen. Snyggt ska det vara:-)