lördag 11 september 2010

Halvmaran

Jag och D åkte in till Hornstulls Strand idag frö att kolla när A, N och M sprang Halvmaran. A var det enda som vi såg och det visade sig att han var snabbast av våran "grupp". Här kommer resultaten....
A: 1.47.44
M: 1.54.55
N: 1.54.23

Här kommer en bild på en springande A (blå tröja)




















C (en av världens bästa) har bjudit mig på derbyt den 3/10... Åh va jag blev glad!!!! Världens bästa present.
Btw så är det nu bara 6 dagar kvar till första hemma!!!!


1 kommentar:

BP sa...

Kul att du hejade på A (inte min typ om man säger så)
M: Kan det vara Brunkan (kan kutar ju runt Vasastan som en galning varje lunch) - inte min typ heller.
N: Ingen aning men jag håller på honom (måste väl vara en han). Man ska heja på de svaga - för vinna är ju ine det viktigaste utan att delta - det sa Pierre de Coubertin när kan uppfann de Olympiska spelen;-)