lördag 25 september 2010

Köping...


























Sitter i min sköna fåtölj i mysdress och njuter av att vara hemma....
Köping, hur var det? Tror att jag aldrig ska flytta dit iaf. Det passar nog inte en stressad storstadsmänniska, men nu har jag iaf provat på det i ca 18 timmar. Det allra roligaste var tågresan till Köping, skrattade konstant i över 1 timme till alla tågresenärers glädje eller... Vi roade oss så gott man nu kan i en liten småstad.
Idag när jag drog isär gardinerna möttes vi av ett iskallt, grått Köping. Vi åt en god och fet hotellfrukost  i ca 2 timmar, checkade ut och hann sedan med en repa på stan innan det var dags att ta tåget hem.
Hittade en klänning på Kappahl, som ville följa med hem till min gata ;)


























När vi kom till Centralen, så var vi och kikade på en väska till Dee, som förövrigt flyttade hem till hennes gata. Då hittade jag denna vackra ring från Oxxo, som fick göra mig och klänning sällskap hem.


























Nu sitter jag här och deppar ihop lite, eftersom jag såg att DIF förlorade efter straffläggning. Efter ett moget beslut på vägen hem, valde jag att inte gå kvällens match eftersom jag var lite trött.

2 kommentarer:

BP sa...

Mmmmhhh vistte inte ens att de hade butiker i Köping dår man kunde köpa världens klänning och en ring;-)
Sorry för DIFs förlust...

Anonym sa...

jag bor i finland i malax vi har också köpings här men det är med ett s efter