tisdag 7 september 2010

Kropp och hälsa

Idag påbörjades min besiktning av mig själv. idag var det 2 undersäkningar. Morgonens läkarbesök gick bra...... =) Efter arbetet var jag och kollade min ögon, de var inte helt OK (ingen nyhet, det visste jag redan). Om 2 veckor får jag mina nya "glajjor", som jag stolt kommer att visa upp. Såååå coola.....






















Nu sitter jag och pustar ut och kikar på fotbollen i min nya fåtölj efter en PW med C.
På arbetet har vi spelat om matchresultatet, jag trodde på 3-1 och i periodvilan står det 3-0. Vi är 8 st som har lagt 10:-/person, så det är väl iaf en början till den första miljonen.
PW:n gick runt Långsjön som var alldeles spegelblank, tyvärr hade jag ingen kamera med mig, så ni kunde få se hur vacker det var =( Jag är så himla glad att jag har bästa C, som drar ut mig om kvällarna/mornarna på PWs

1 kommentar:

BP sa...

Kul att veta att du snart kommer att känna igen mig på gatan... på 10 meters avstånd.
Mycket bra match efter Mellbergs idiotutvisning. 6-0 med 10 man är inte illa. Holland slog dom ju med "bara" 5-0.