tisdag 14 september 2010

En massa energi

Efter lunch åkte jag och B ut till Stockholmsmässan för att arbeta i vår monter på Facility at your service.
Det var inte så himla mycket folk. När mässan stängdes så var alla utställare inbjudna på mingel, trevligt. Men mingel innebär lite problem för en LCHF:are. På nästan alla mingel, serveras snittar och rullar och det funkar ju inte eftersom vi inte får äta bröd. Men man tager vad man haver, så jag drack lite ramlösa och skrapade bort "joxet" från snitt och rulle. 





















Efter minglet så blev det lite klädshoping (för det är jag värd) och veckan matinköp. 
Sedan fick jag något i maten för hela jag är full med energi. Jag har skiftat handväska, tvättat, städat, skruvat upp en gardinstång, fållat gardiner som sedan har hängts upp. Helt otroligt hur mycket man kan få gjort en vanlig tisdagkväll även fast jag kom hem sent.






1 kommentar:

BP sa...

1. Konstigt... jag brukar också skrapa av "godiset" från un¨derlaget, å då är jag ingen LCHF:are.
2. Du verkar verkligen vara full av energi (var den kommer ifrån vill ja inte ens veta;-))
3. Fotot där du syr är enastående:-)