torsdag 2 september 2010

Från Knivsta till Kungens Kurva.....


Ojojoj, vars ska jag börja, nu är det mycket att berätta....
Börjar med gårdagens Kickoff på Krusenbergs Herrgård, fm bestod av av gå igenom en massa nyheter. Efter lunch dök det upp en fantastisk bra föreläsare, fick sååå mycket energi och skrattade så att jag kiknade av igenkännande emellanåt =) Efter
Dagen avslutades flr min del av en fantastisk, underbart god middag. Nu kommer jag inte ihåg vad alla hette, men här kommer bilder från vår 4-rätters middag.





















Förförrätt: Kräftsoppa




















Löjromscheesecake med mangosalsa




















Dovhjortsadel med Potatisfontant



















Chokladfontant med Vaniljglass




















Synd att Mojjes vid Knista Stn var stängt, annars hade nog A beställt en rulle eftersom man inte var ett dugg mätt efter den middagen ;)

Idag efter arbetet mötte jag och upp R och C på IKEA. Jag köpte mig en ny soffa, fåtölj och fotpall + lite annat jox. R vilade lite innan vi shoppade vidare:


























När allt var lämnat till budfirman, så helghandlade vi på Kvantum och medan jag väntade på att bli expedierad så såg jag denna korv/skinka, tur att R är stor annars så hade jag nog köpt denna korv/skinka

1 kommentar:

BP sa...

Gud så gott det såg ut. Mums säger jag bara. Dovhjortsadel (inte att jag vet vad en dovhjort är - men hjort kan jag ju) låter suveränt. Älskar viltkött. Tänk vad Knivsta har i gömmorna. Man kanske skulle åka dit på en weekendutflykt någon gång.