tisdag 21 september 2010

Fred och Alzheimer

Höll ju nästan på att glömma bort dagens 2 temadagar
Internationella fredsdagen är instiftad av FN dör att vädja världens alla länder om en 24 timmars eldupphör samt ickevåld  åtminstone en gång per år.
Internationella Alzheimersdagen har instiftats för att uppmärksamma sjukdomen och konsekvenserna för den drabbade och anhöriga
2 viktiga dagar som jag inte sett en rad om i media.

Hur som haver så var min Helsingforsresa med Mamsegull mycket trevlig, Vi åt och drack gott, shoppade smycken både ombord och i land. Köpte mig även en parfym Womanity, som doftade gott och hade en häftig flaska.Köpte även en lite söt silvergroda till C, för det tycker jag att hon är värd ;) Kolla in bilden på min smycke- och parfymshopping

1 kommentar:

BP sa...

Vad var det igen den där dagen hette?
Din souvenirsamling är imponerande. Gillade "Wisdom och Faith"-skyltarna. Grodan hittade jag inte, glömde du den? I så fall gjorde du en groda eller också var det Herr Alzheimer som... eller så är jag blind;-)