måndag 9 augusti 2010

1:a arbetsdagen efter sommarsemestern

Tjohooo, Pigg som en piggelin efter första arbetsdagen efter sommarsemestern. Kul att träffa mina arbetskamrater efter de långa uppehållet. Alla är inte tillbaks, men nästa vecka är det nog full styrka. Första dagen är det lite svårt att komma igång, men snart är man i sitt esse igen.
Idag så tränade jag Power och Core på lunchen och det är himla skönt att vara igång med träningen på en gång.
Denna vecka är sista sommarträningen, sedan drar höstens schema igång och det ska tydligen bli en massa nytt -spännande -.























Afterwork-shopping blev det idag. Jag köpte plattan till min lap idag (se mitt blogginlägg), så nu kommer både min lap och mina ben må bättre ;). Det blev även ny plånbok och ett par nya gympaskor (le coq). Jag är  en dålig användare av sådana fotdon och ska använda dessa som höstskor. Så här ser de ut och som vanligt är de mycket snyggare på.




















Jag hittade höstens och vinterns snyggaste stövel på Chrispin (fd Sko Bergs), Kommer nog till 99% köpa dessa imorgon. Hittade ingen bild på nätet, men imorgon när jag nog köpt dem kommer det en bild.

1 kommentar:

BP sa...

1. Ha, ha, ha!!! Köpte exakt likadana "Sportig tupp" i torsdags. Partnerlook på jobbet alltså:-)
2. Din kommentar med bagaren fick både maken och en bloggläsare att asgarva.