tisdag 24 augusti 2010

Uns av höstkänsla...

 Brrrr, i morse fick jag en föraning om att hösten är på g. När jag väntade på bussen i morse var det rätt kylslaget och jag fick en uns av att hösten snart är här.
På lunchen var jag och tränade step-intervall med mina träningskompisar A och M, det var ett riktigt häftigt pass och jag var rätt slutkörd efter det passet. Härligt att känna att man pressar kroppen till det yttersta,




















Eftersom hösten snart är på g, så tog jag en repa på stan efter arbetet. Då snubblade jag på dessa snygga stövletter och kunde inte bara lämna dem där, så de fick följa med mig hem. Även två träningsbh:ar och nya lampor till vardagsrummet fick ett nytt hem hemma hos mig. Mådde så himla bra, när jag på lätta steg åkte hem med händerna fulla med shoppingkassar.

1 kommentar:

BP sa...

Japp man ska aldrig missa när chansen till lite impulsshopping ges. Stövletterna såg söta ut. Å du, sluta med det där höstsnacket;-) Det var faktiskt 22 grader i eftermiddags och hela 14,9 grader imorse;-)